Skupina SEMIČ, 14. 3. 2016

Telefon: 0599/32066

OBVESTILA :

Srečanje belokranjskih skupin DŠZ na Dan sosedov – Semič, 5. 6. 2019

Sredino (5. junij 2019) srečanje belokranjskih skupin DŠZ v počastitev EU dneva sosedov je tokrat uspelo. Zaradi dežja se je prestavljen datum na teden pozneje izkazal kot dobra poteza, saj so Belokranjci tokrat preživeli lepo [...]

Srečanje belokranjskih skupin DŠZ na 3. EU Dan sosedov v Semiču, 5. 6. 2019

Leto se je hitro obrnilo in pred nami je praznovanje evropskega dneva sosedov, ki je vedno zadnji majski torek, letos pa 5. junija 2019. Tako kot prejšnji dve leti ste tudi letos vabljeni člani vseh [...]

ARHIV OBJAV SKUPINE SEMIČ:

2019
_________________________________________________________________________________________________________

5. 3. 2019 – Pust v Semiču. Lepo smo se imeli, saj se vidi s fotografij.

2018

13. 7. 2018 – tretji dan v sklopu prireditev Poletni večeri pred Kulturnim centrom Semič z naslovom Pozdravljeno, poletje, je imela nastop tudi naša skupina Šola zdravja Semič. Tukaj si lahko ogledate Francov telefonski posnetek nastopa Šole zdravja Semič pred KC Semič.

29. 5. 2018  – Belokranjske skupine DŠZ so tega dne proslavile evropski Dan sosedov v Semiču.  – EVROPSKI DAN SOSEDOV: Po skupni telovadbi pred KC Semič smo si najprej pod strokovnim vodstvom ing.agronomije Janija Gačnika in lokalne turistične vodičke Anice Stezinar Pezdirc ogledali Učni šolski vrt dr. Franca Derganca, nadaljevali pot na Mladico, kjer so si na domačiji Plut ogledali muzejsko zbirko ljudskega godca Tončka Pluta. Druženje so zaključili z malico v gostišču Pezdirc. 95 udeležencev srečanja je bilo navdušenih nad sprejemom, strokovnim vodstvom na vseh lokacijah, pogostitvijo in odločenih, da se v letu 2019 ponovno snidijo in nadaljujejo z ogledi semiških znamenitosti.

Na tej povezavi najdete foto utrinke tega dne.

11. 1. 2018

RADIO BABA

Staro uspešno smo končale, pogumno v novo se podale.
Januarja tretjega, spet družba se je zbrala vsa.
Si sreče, zdravja zaželele, ob tem še toplo se objele,
in pridno že nadaljevale tam, kjer lani smo končale,
tisoč gibov naredile, s himno v novi dan skočile.
Z zvonika sliši se, ura osem bije že.

Srečo letos smo imele, da s sredo smo začele.
To dan je naš za epp, ko radijo baba k Dragotu gre.
Kotiček rezerviran je, kaj ktera pije, Drago že ve .
Kratko, dolgo, čaj, makjato, z mlekom, kapučino, pa glej, da toplo bo.
Vse nam on za evro da, naj čajček bo, al kavica…

Zdaj pa se naš čvek začne, vsaka svojga kaj pove,
slišati je s strani kot, da kokoši kragulj lovi.
Mery En pa se jezi, ker minutke ne dobi.
Rada bi nam plan prebrala, če bi še ktera kaj dodala.
Grmečga boga slišat ni, kok naj besedo zdaj dobi?

A ker potrpežliva je, po elektronski pošlje vse tako,
da se točno ve, kaj se dela, kam se gre.
Mi pa pridno ji sledimo, kaj nam  reče, to nardimo.

Četudi včasih se zgodi kot, da ne bi blo noči.
Kar naenkrat jutro je, ne da se nam vstati še.
Pod odejo toplo je, kdo zdaj ven v ta mraz še gre?.
A vzporedno pa se čuje, to telo ti potrebuje.
Hitro vstani se in kreni, ni še čas, da bli bi leni.
In takoj, ko vstaneš se, boljše se počutiš že.

S telovadbo si začel, nekomu lep dan zaželel.
Kaj lepšega na svetu je, kot da z jutrom se lep dan začne
in da družiš se z ljudmi, ki isto mislijo kot ti…

Zapisala Jana Draganjac

januar 2018KAJ IN KAKO SMO DELALI V SEMIČU V LETU 2017 (letno poročilo)

Zastavljeni letni plan dela za 2017 smo v celoti izpolnili in še nekaj dodali.

Kot večina slovenskih skupin se tudi v Semiču zberemo vsakodnevno, razen nedelj in praznikov ( z izjemo 8. februarja, ko smo si po telovadbi pod vodstvom Tereze ogledali semiško muzejsko zbirko ), ob pol osmih zjutraj in veselo telovadimo pred našim Kulturnim centrom. Velikokrat imamo poleg predpisanih vaj še smejalne. Tako napolnimo vse telesne in duševne baterije, da lažje prebrodimo dnevna razdajanja za tiste, ki nas v življenju spremljajo.

Udeležili smo se še sledečih izobraževanj in posveta:

1. januarja 2017 – Predavanja dr. Grishina o zdravju v organizaciji ŠZ Črnomelj.
  2. junija 2017 – Regijskega posveta za Belo krajino v Dragatušu.
  3. oktobra smo imeli v KC Semič za belokranjske skupine uspešno izveden seminar – Vodenje skupin. Zelo pohvalno je, da je dr. Grishin praktično prikazal posamezne vaje. Le-te smo izvajali tudi udeleženci sami, dr. Grishin pa je sprotno popravljal naše morebitne napake in pomanjkljivosti. Tak način seminarja se je izkazal zelo učinkovit in si podobnega še želimo.
  4. oktobra sem se udeležila predavanja dr. Grishina v KC Dolenjske Toplice. Pohvalna je možnost ogleda posnetka predavanja, kadar smo v kaki dilemi ali hočemo že slišano in videno osvežiti.

Med druge aktivnosti pa sodi sledeče:

1. Na pustni torek, februarja, smo sodelovali na semiški prireditvi v Kulturnem centru.
  2. marca sta članici, Jana in Tereza, sodelovali s kulturno točko v Podutiku na prireditvi ob praznovanju marčevskih praznikov »Upokojenci za upokojence« v organizaciji DU Podutik in nasmejali vse prisotne in jim tako polepšali dan.
  3. marca smo s humoristično točko razveselili in nasmejali prisotne na prireditvi DU Semič »Dedki, babice in vnučki« v KC Semič.
  4. aprila smo pripravili manjše praznovanje naši najstarejši članici Marlenki, saj je ta dan dopolnila 80 let. Omeniti moram, da je najbolj zvesta in s svojo dobro voljo vzor preostalim v skupini. Nikoli ne manjka, čeravno brije veter in se temperatura spusti na minus 20 st. Celzija.
  5. maja smo se pridružili družabnemu srečanju vseh skupin DŠZ v Šmarjeških Toplicah, kjer smo bili lepo sprejeti.
  6. junija je naša skupina organizirala v Črmošnjicah za vse belokranjske skupine DŠZ prireditev v počastitev evropskega dneva sosedov. Pričeli smo s telovadbo, si ogledali slikovito cerkev Marije Vnebovzete z zgodovinsko razlago kraja ključarke Marije Zupančič. Nadaljevali smo s pohodom po slikoviti dolini Divjega potoka ter uživali v prijetnem vodnem žuborenju in gozdnem hladu. Polni novih vtisov smo druženje zaključili v domu za šolske in obšolske dejavnosti Lipa, kjer so nam postregli z malico. Sklenili smo, da s takim druženjem nadaljujemo v naslednjih letih. Semiška skupina pa ni mogla brez postanka v domači hiški naše članice Tereze v Srednji vasi, kjer smo nadaljevali veselo druženje.
  7. junija smo se udeležili skupne telovadbe v okviru Festivala športa v Gradacu, kjer se je z okusno dobrodošlico izkazala gradaška skupina.
  8. junija smo se zopet srečali v Semiču v okviru Poletnih večerov pred Kulturnim centrom na prirediti belokranjskih skupin »Šola zdravja z dobro voljo«. Resnično le te ni manjkalo, pa pogostitve tudi ne. Razšli smo se s polnimi smejalnimi baterijami, da smo jih počasi praznili preko dolgega vročega poletja.
  9. Julija in avgusta smo se večkrat udeležili kopanja na Njivicah z organiziranim prevozom. Tudi tam smo telovadili v prijetnem hladu borovcev. Naša oranžna oprava in glasna dobra volja je pritegnila k telovadbi tudi nekatere radovedne dopustnike.
  10. avgusta smo se odpravili na izlet po dolini slikovite južne slovenske obale, doline Kolpe, in na veselo druženje v Plemenitašu, rojstnem kraju naše Zdenke, ki se je izkazala kot odlična gostiteljica. Seveda tudi tu ni šlo brez telovadbe. Izlet smo nadaljevali do kostelskega gradu, polnilnice naravne vode Kostela in Starega trga. Tu nam je prijazni župnik Jože Pavlakovič ( župnija letos praznuje 770 let), razkazal slikovito cerkev Sv. Jožefa. Pri župniji pod vodstvom človekoljubnega duhovnika Pavlakoviča deluje tudi terapevtska skupina TAV.

Predno smo se zadovoljni vrnili v Semič, smo se še večkrat ustavili in uživali v slikovitem razgledu naše čudovite pokrajine. Vsem vam, ki boste brali te vrstice, od srca priporočam, da si ogledate ta naravni zaklad naše male domovine, ki ga vse premalo cenimo. Zagotovo vam ne bo žal.

1. septembra smo se pridružili tradicionalnemu vseslovenskemu srečanju DŠZ v Piranu. Poleg vsem znane skupinske telovadbe pod vodstvom našega očeta gibanja, ki je že »obnorelo« skoraj celotno Slovenijo, smo si pod vodstvom odlične vodičke ogledali piranske znamenitosti. Ko smo ustregli želodčnim opominom, smo se zadovoljni in polni novih vtisov s sklepom, da se naslednje leto spet srečamo, proti večeru vrnili k svojim domačim.
  2. oktobra se je nekaj članic udeležilo pohoda za vse generacije v sklopu evropskega tedna športa.
  3. novembra se je nekaj članic udeležilo Martinovega pohoda; Marlena in Jana sta na postanku ob izviru Krupe sodelovali z animacijo prikaza pranja perila .
  4. in 18 novembra sta Marlena in Jana to izvirno točko, »Kako se je pralo nekoč«, ponovili v sklopu prireditve »Praznovanje jeseni v Semiču«.
  5. decembra letno srečanje belokranjskih skupin DŠZ v Kanižarici tudi ni minilo brez prisotnosti semiške skupine. Seveda smo tudi tu pokazale, da nismo za staro šaro in sva Jana in Marija prisotne nasmejale s prikazom dobrodelne tete Pehte in nabritega Kekca.
  6. Tudi sama naša skupina si je zadnjo decembrsko sredo, 12., privoščila zaključek, in to Pri Matičku. Lahko si mislite, da so si kar oddahnili od naše glasne dobre volje, ko smo zapustile prizorišče. Ja v petek, 29. 12.  smo se pa še poslovile od leta 2017 Pod gankom, kjer se ob sredah razgovorimo ob kavici ali čaju.

Za zaključek naj še naznanim rojstvo dojenčka, nove skupine na Gradniku. Vesele gospodinje, mamice se razmigajo popoldan, ko se vrnejo iz rednega, obvezujočega dela.

Marija Stariha
Zastopnica podružnice -13 Semič

2017

30. 6. 2017 – Hitro se bliža petek, začetek Poletnih večerov pred Kulturnim centrom Semič, Šola zdravja z dobro voljo, družabno humoristični večer belokranjskih skupin Šole Zdravja. S pesmijo in humorjem se bomo predstavili mladostni šolarji, kjer leta ne štejejo, le dobra volja, smeh, skrb za razgibavanje vseh delov telesa na poti proti oddaljeni starosti. Ob zaključku predstave se boste lahko pridružili prikazu našega vsakodnevnega razgibavanja v skrbi za zdravje v zreli mladosti.
Vabljeni, da pripeljete s seboj svoje bližnje, prijatelje. Pa to vabilo ne hranite le zase, privoščite ga še drugim.
Vabljeni k ogledu naše in vaše večerne zabave.
Vstopnina, obvezna dobra volja.
Marija Stariha Anica

4. 4. 2017 – Nekaj utrinkov iz praznovanja 80-letnice Marlenke, naše najstarejše članice, zveste jutranje telovadke.
Po jutranji telovadbi, 4. aprila smo Marlenki pripravile malo rojstno dnevno presenečenje. Jana se je zopet izkazala s pesmijo, ki smo jo veselo zapele, pa brez predhodne vaje. Da bi le vse dočakale ta leta s toliko dobre volje, kot jo izžareva naša Marlenka.
Marlenka, še na mnoga zdrava, srečna leta !!!
lp, Marija Stariha Anica
DŠZ, Podružnica 13 – S

2016

16. 3. 2016 – SREČNO, ŠOLA ZDRAVJA SEMIČ – 3 vadba danes, ob 7.30 pred KC Semič je bila množično obiskana. Veliko število čudovitih telovadcev ŠZ je gibalo, migalo, dihalo in naredilo vseh 1000 gibov po dr. Grishinu. Počasi se črnomaljska skupina, ki je v Semiču 3 dni uvajala telovadbo, umika in novo nastala semiška skupina bo zaživela svoje življenje.
Postali smo prijatelji, saj skupaj delamo eno lepo oranžno belokranjsko zgodbo Šola zdravja. Danes je pred KC odmevala že lepa semiška himna, ki jo je Jana zelo hitro napisala, sladkali smo se z odličnimi dobrotami domačih mojstric in postavili smo trdne temelje za uspešno delo naprej. Odlična ekipa za delo pripravljenih punc se uči in orje ledino nečesa novega, lepega in koristnega. Srečno punce in hvala vam za vse. Odlične ste in vredne iskrene pohvale in spoštovanja.
VSAK TRENUTEK JE LAHKO NOV ZAČETEK
Semič, kot naša 6. belokranjska skupina, je prav gotovo dokaz, da se dobre, odlične stvari kot je ŠZ širijo in postajajo pozitivna sprememba v kraju. (Lidija Malešič)

SPONZORJI

Namenite del dohodnine Društvu Šola zdravja

Društvo Šola Zdravja je na seznamu upravičencev do donacij iz dohodnine za preteklo leto. Zavezance za dohodnino, ki se še niste odločili, kateri nevladni organizaciji boste namenili del od odmere dohodnine, vabimo, da z vašo pomočjo podprete delovanje našega zavoda. Denar, ki bi sicer ostal v državnem proračunu, lahko namenite za naše aktivnosti, ki so neprofitno naravnane.