Uspešno končan družabno-rekreativno-izobraževalni teden na Otočcu, 16. – 19. 8. 2021

V ponedeljek, 16. avgusta 2021 so se člani DŠZ od 10. dalje zbirali v hotelu Šport Otočec. Sprejela sem jih ob recepciji, jim pomagala in podala informacije, vsak je dobil tudi urnik aktivnosti. Ob 16:00 smo se vsi skupaj zbrali v konferenčni dvorani, kjer sem jih pozdravila, se predstavila, prav tako so se tudi vsi člani predstavili, iz katere skupine prihajajo. Nato sem podrobneje predstavila urnik in aktivnosti. Člani so se na seznam vpisali katerih aktivnosti se bodo udeležili. Prav tako sem pobrala doplačila za vlakec in ogled gradu. Prav tako sem pobrala naročila za tekstil DŠZ. Po kratkem odmoru je sledilo predavanje nutricionistke Janje Strašek iz Šmarjeških toplic na temo Zdrave prehrane. Predavanja se je udeležilo 41 oseb. Po večerji je sledil spoznavni večer. Nastopil je mešan pevski zbor Šmarješke toplice, katerega sestavljajo tudi članice skupine Društva Šola zdravja Šmarješke toplice. Po njihovem nastopu so nastopili še člani skupine Šole zdravja Ruše – Bezena in Ptuj – Panorama, ki so zapeli vsak svojo himno.

V torek (17. 8. 2021) smo ob 7:30 začeli z vadbo po metodi 1000 gibov, ki smo jo izvedli pred hotelom. Po zajtrku ob 9:00 smo se odpravili na nordijsko hojo, ki jo je vodil gospod Branko Bon iz Šmarjeških toplic. Hitrost hoje smo prilagajali udeležencem. Delavnice nordijske hoje se je udeležilo 42 članov. Predstavil je osnove tehnike nordijske hoje, nato pa smo se odpravili po gozdni poti do term Šmarješke toplice. Tam so imeli udeleženci čas za kavico, nato pa smo se nazaj vrnili z vlakcem. Po kosilu je ob 16:00 sledilo predavanje računalniško opismenjevanje, ki jo je vodila gospa Brigita Grubič (DŠZ). Brigita je tudi prinesla naročen tekstil DŠZ, ki so ga člani lahko prevzeli. Takoj po računalniškem predavanju je sledilo predavanje dr. Grishina z naslovom Metoda samopomoči 23+5. Predavanje se je udeležilo 67 članov. Po večerji pa je sledila tombola, ki se je je udeležilo približno 40 članov. Tombolo je izvedla gospa Sanja iz Šmarjeških toplic.

V sredo (18. 8. 2021) smo dan začeli z jutranjo vadbo po metodi 1000 gibov. Po zajtrku smo se odpravili na ogled Otočca in okolice gradu Otočec, ki se ga je udeležilo 48 članov. Nato pa smo se sprehodili še do golf igrišča in gradu Struga, kjer so si člani lahko ogledali grad Struga in preizkusili golf. Zaradi velikega zanimanja sta ogled gradu in preizkus golfa potekala v več skupinah po približno 10 – 15 oseb. Vmes so člani posedeli na kavici na prijetni lokaciji ob golf igrišču. Po kosilu ob 13:30 je 50 članov pobral vlakec, ki jih je odpeljal do naravnega termalnega izvira Klevevž. Vmes so se ustavili tudi pri lokalnem čebelarju. Ob 17:30 pa smo imeli aktivnost Dihamo z naravo. Najprej smo imeli v konferenčni dvorani kratek uvod in predstavitev aktivnosti, nato pa smo se sprehodili do parka ob gradu Otočec in tam izvedli praktični del. Aktivnosti se je udeležilo 58 članov. Po večerji so se člani lahko udeležili nočnega kopanja, ki je potekalo do 22:00.

V četrtek (19. 8. 2021) smo se zjutraj ob 7:30 dobili na jutranji vadbi 1000 gibov, skupaj potelovadili, nato smo imeli še skupinsko fotografiranje (vsem, ki so želeli sem fotografije poslala na mail). Udeleženci so bili navdušeni nad pestrostjo programa, aktivnostmi, hotelom, hrano, prijaznostjo osebja in dobro družbo. Zelo so pohvalili tudi moje delo, vodenje in dostopnost skozi celoten čas bivanja. Vsi so spraševali, če bodo tovrstne ponudbe tudi v prihodnje in pokazali interes, da se spet udeležijo podobnih aktivnih počitnic. Všeč jim je, da je veliko aktivnosti ter da je vodeno, saj imajo tam nekoga na kogar se lahko obrnejo z vprašanji ali za pogovor.

Družabno-rekreativno-izobraževalni teden na Otočcu  je del nacionalnega programa Slovenija v gibanju/Aktivno staranje, ki ga izvaja Športna Unija Slovenije in združuje vse športno-rekreativne prireditve in redne vadbe po Sloveniji.

Pripravila: Eva Jeza, mag. kineziologije

Foto utrinki so vidni tukaj: